Loading...
 Start Page

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ROTAX

rotax-engine

1. TORSIONAL TRAILING ARM INDEPENDENT REAR SUSPENSION (TTI)

TTI is the only independent rear suspension that eliminates scrub and camber changes. Because the pivot points are ahead of the wheels, the rear wheels pivot up and down, which ensures that the vehicle only moves in the direction you point it. Contrast that with the butterfly motion of traditional rear independent suspensions. Those systems have an in-and-out motion that causes the side-by-side to move laterally, forcing the rider to constantly make steering corrections to keep a straight line. TTI features 254 mm of suspension travel.

H TTI είναι η μόνη ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση που εξουδετερώνει τις τριβές και τις αλλαγές στην καμπυλότητα. Καθώς οι βάσεις στήριξης είναι μπροστά από τους τροχούς, οι πίσω τροχοί κινούνται μόνο πάνω-κάτω, σιγουρεύοντας πως το όχημα κινείται μόνο προς την κατεύθυνση που του ορίζετε. Συγκρίνετε αυτή τη συμπεριφορά με την πεταλουδοειδή κίνηση των παραδοσιακών ανεξάρτητων πίσω αναρτήσεων. Αυτά τα συστήματα έχουν μια κίνηση μέσα-έξω, που προκαλεί πλευρική μετακίνηση, αναγκάζοντας τον αναβάτη να διορθώνει διαρκώς την πορεία του για να διατηρήσει ευθεία πορεία. Το ΤΤΙ έχει διαδρομή 254mm.

2. DOUBLE A-ARM FRONT SUSPENSION WITH DIVE-CONTROL GEOMETRY

This suspension design works to eliminate diving under heavy braking and rough terrain. By controlling vehicle dive, the handling is more precise in all situations and terrain types. The front suspension features 254 mm of travel.

Αυτή η σχεδίαση της ανάρτησης βοηθάει στην εξάλειψη της βύθισης κατά το έντονο φρενάρισμα και το ανώμαλο έδαφος. Ελέγχοντας την βύθιση του οχήματος, ο χειρισμός είναι πιο ακριβής σε κάθε περίπτωση και κάθε είδος εδάφους. Η εμπρός ανάρτηση έχει διαδρομή 254mm.

3. VISCO-LOK AUTO-LOCKING FRONT DIFFERENTIAL

Visco-Lok is the industry's only progressive auto-locking 4x4 system front differential that engages at any speed. It constantly monitors front wheel speed and, if it detects one wheel spinning faster than the others, it progressively sends more power to the wheel with better traction. All without the rider having to push buttons or pull levers.

Το Visco-Lok είναι το μόνο προοδευτικό αυτόματο μπλοκέ εμπρός διαφορικό για 4x4 που ενεργοποιείται σε κάθε ταχύτητα. Παρακολουθεί διαρκώς την ταχύτητα των εμπρός τροχών και, εάν εντοπίσει τον έναν τροχό να περιστρέφεται γρηγορότερα από τον άλλο, προοδευτικά στέλνει περισσότερη ταχύτητα σε αυτόν τον τροχό για καλύτερη πρόσφυση. Και όλα αυτά χωρίς την παραμικρή ανάγκη ο οδηγός να πατήσει κουμπιά ή να τραβήξει μοχλούς.

4. TRI-MODE DYNAMIC POWER STEERING (DPS)

The electronically controlled power steering provides the driver with different levels of assistance when steering. The amount of assistance varies with the vehicle's speed to adjust the steering input effort to a comfortable level. It also reduces kickback to the steering wheel in rough terrain. All DPS-equipped Commander side-by-sides include Visco-Lok QE front differential that offers all the features and benefits of Visco-Lok, with a faster engagement point.

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη υποβοήθηση τιμονιού προσφέρει στον οδηγό διαφορετικά επίπεδα υποβοήθησης όταν στρίβει. Το ποσοστό υποβοήθησης αλλάζει ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος για να προσαρμόσει την δύναμη που πρέπει να ασκήσει ο οδηγός στο τιμόνι σε άνετα επίπεδα. Επίσης μειώνει το κραδασμό του τιμονιού στις ανώμαλες επιφάνειες. Όλα τα Commander που είναι εξοπλισμένα με το σύστημα DPS, συμπεριλαμβάνουν το εμπρός διαφορικό Visco-Lok QE, το οποίο προσφέρει όλα τα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του Visco-Lok, αλλά με γρηγορότερο σημείο ενεργοποίησης.

5. AIR CONTROL SUSPENSION (ACS), AN INDUSTRY-EXCLUSIVE FEATURE

The ACS system uses FOX Air Assist PG Piggyback shocks and an onboard compressor to allow the driver to adjust the preload level of the suspension to his preference or driving style. Six preset levels are available and can be set on the fly. And the front and rear settings can be adjusted independently of each other. Plus, it includes a hose that can be used to fill tyres while on the trail or inflate other items. (Included on Limited.)

Το ACS σύστημα χρησιμοποιεί τα αμορτισέρ FOX Air Assist PG Piggyback και έναν ενσωματωμένο συμπιεστή για να επιτρέψει στον οδηγό να ρυθμίσει την προφόρτιση στο επίπεδο που επιθυμεί ή στο οδηγικό του στυλ. Έξι προρυθμίσεις είναι διαθέσιμες και μπορούν να ενεργοποιηθούν την ώρα της οδήγησης. Οι ρυθμίσεις της μπροστά και πίσω ανάρτησης μπορούν να ρυθμιστούν ανεξάρτητα. Επιπρόσθετα περιέχει ένα λάστιχο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να φουσκώσει το λάστιχο ή άλλα αντικείμενα (μόνο στην Περιορισμένη Έκδοση)

6.INTELLIGENT THROTTLE CONTROL (ITC)

An industry-exclusive throttle-by-wire system that works in conjunction with the 54 mm (2.1 in.) Bosch throttle body to produce smooth throttle delivery, even if the driver's foot is bouncing due to the terrain. The iTC system detects unwanted bounces and filters the input, giving you more throttle accuracy, especially at low speed.

Μοναδικό στην κατηγορία του σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού, που συνεργάζεται με το 54mm (2.1 in.) σώμα injection της Bosch, για να προσδώσει ομαλή απόδοση του γκαζιού, ακόμα και όταν το πόδι του οδηγού ταλαντεύεται λόγω του εδάφους. Το σύστημα iTC εντοπίζει τις ανεπιθύμητες αναπηδήσεις και τις φιλτράρει, παρέχοντας περισσότερη ακρίβεια στο γκάζι, ιδιαίτερα στις χαμηλότερες ταχύτητες.

rotax-engine

1. SST G2 FRAME

Available on nearly every A TV we make. The next generation and industry-exclusive Surrounding Spar Technology (SST) G2 frame from Can-Am. The welded-steel frame incorporates new processes and updated geometry for increased structural integrity, improved durability and precision handling. The more efficient SST G2 design offers increased strength compared to a traditional tubular steel chassis, a lower centre of gravity and better handling, plus it requires far fewer components, materials and welds.

Διαθέσιμο σε σχεδόν κάθε ATV που κατασκευάζουμε. Το επόμενης γενιάς και μοναδικό στην αγορά πλαίσιο Surrounding Spar Technology (SST) G2 από την Can-Am. Το ηλεκτροσυγκολλημένο πλαίσιο ενσωματώνει νέες διαδικασίες και ανανεωμένη γεωμετρία για αυξημένη δομική ακεραιότητα, βελτιωμένη ανθεκτικότητα και χειρισμό ακριβείας. Ο πιο αποδοτικός σχεδιασμός SST G2 προσφέρει αυξημένη δύναμη συγκριτικά με το παραδοσιακό χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο, χαμηλότερο κέντρο βάρους και καλύτερο χειρισμό, και επιπρόσθετα, απαιτεί λιγότερα εξαρτήματα, υλικά και συγκολλήσεις.

2. TRI MODE DYNAMIC POWER STEERING

Benefit; Greater control at speed for improved safety. Greater assist for slow, heavy work. 3 modes to suit your riding.

Πλεονέκτημα: Περισσότερος έλεγχος στην μεγαλύτερη ταχύτητα, για αυξημένη ασφάλεια. Περισσότερη υποβοήθηση για αργές, βαριές δουλειές. Τρεις ρυθμίσεις που να ταιριάξουν στον τρόπο οδήγησής σας.

3. POWERED BY ROTAX

Benefit; Legendary reliability, best in class power and torque means less strain on engine during heavy work.

Πλεονέκτημα: Θρυλική αξιοπιστία, η μεγαλύτερη δύναμη και ροπή στην κατηγορία του, που σημαίνει λιγότερη καταπόνηση του κινητήρα όταν κάνετε βαριές δουλειές.

4. NEW WELDED STEEL CHASSIS

Benefit; More durable - Can cope with up to twice the impact force. I mproved handling including a lower centre of gravity for improved stability.

Πλεονέκτημα: Πιο ανθεκτικό - Μπορεί να αντέξει διπλάσια καταπόνηση. Βελτιωμένος χειρισμός και χαμηλότερο κέντρο βάρους για βελτιωμένη σταθερότητα.

5. 'PERFORMANCE KEY ' AND SAFETY 'WORK KEY '

Benefit; In addition to a 'Performance' key, all Outlanders come with a 'Work Key' limiting speed and acceleration.

Πλεονέκτημα: Επιπρόσθετα του κλειδιού 'Επιδόσεις', όλα τα Outlanders έρχονται και με ένα κλειδί 'Εργασία', που περιορίζει την ταχύτητα και την επιτάχυνση 

6. DOUBLE A-ARM AND TTI SUSPENSION

Benefit; Comfort & control - The unique geometry of the suspension pivot points enables a set-up that is plush and comfortable, yet also stable and precise in its handling.

Πλεονέκτημα: Άνεση και έλεγχος - Η μοναδική γεωμετρία των βάσεων της ανάρτησης, επιτρέπει μια ρύθμιση που είναι πολυτελής και άνετη, αλλά επίσης σταθερή και ακριβής στο χειρισμό.

7. MECHANICAL ENGINE BRAKING

Benefit; Improved control to help you slow when going down hill. Unlike other systems our engine braking works at any speed, activates all four wheels and is automatic so it does not require switches or levers.

Πλεονέκτημα: Βελτιωμένος έλεγχος που σε βοηθάει να επιβραδύνεις όταν είσαι σε κατηφόρα. Αντίθετα με τα άλλα συστήματα, το δικό μας σύστημα φρεναρίσματος του κινητήρα λειτουργεί σε κάθε ταχύτητα, επιδρά και στους τέσσερις τροχούς και είναι αυτόματο, χωρίς να χρειάζεται διακόπτες και λεβιέδες.

8. VISCO-LOK FOR TRUE 4WD

Benefit; Improved traction - An auto-locking front differential 4X4 system that automatically sends power to the wheel with better traction (most of competitor's differential systems are actually 3WD and require the rider to manually lock in 4WD).

Πλεονέκτημα: Βελτιωμένη πρόσφυση - Ένα αυτόματο μπλοκέ εμπρός διαφορικό 4x4 σύστημα που αυτόματα στέλνει δύναμη στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση (τα περισσότερα ανταγωνιστικά διαφορικά συστήματα, στην πραγματικότητα δίνουν κίνηση στους 3 τροχούς και απαιτούν από τον αναβάτη να κλειδώσει χειροκίνητα την τετρακίνηση).

rotax-engine

1. HIGH-FLOW INTAKE PLENUM

2. HIGH-FLOW HEADS WITH LARGER DIAMETER VALVES AND 12.0:1 COMPRESSION RATIO

3. HIGH-FLOW DUAL EXHAUST AND HEAD PIPES

Επικοινωνήστε μαζί μας

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ISO 9001:2008

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή των κειμένων της ιστοσελίδας με οποιοδήποτε μέσο ή τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά.

© Copyright 2016 - 2017 Cam-am 2018 Offroad, Atv, Ssv, Spyder, Ανταλλακτικά, Αξεσουάρ